Saturday Ski & Snowshoe trips - Ski et raquettes sortie du samedi :

Please check back on the day of the ski/snowshoe outing to verify all info. In case of bad weather, the trip may be postponed, cancelled or changed to another day or location.

Trip/ Sortie

Trip Leader/ Coordonnateur de sortie Date

#3 Foret Ouareau- Ken Flegel
2018-01-20
No Change in destination
As of January 18 , 22 of the 45 km of ski trails have been groomed. There are 35 km of excellent snowshoe trails, as well as backcountry skiing (ungroomed trails). Bring a lunch as there are no food services.
There are available seats. Take a chance as a walk-on at the last pick- up-Namur. Cost $50

Pas de changement de destination
Mise à jour du 18 janvier:
ski de fond: 22 kms de pistes traçées ce matin,bonnes conditions
45 km de pistes de ski entretenues et 35 km d’excellents sentiers de raquettes, ainsi que du ski nordique hors-piste. Aucun service de restauration.
Nous avons des places disponibles.Prenez une chance au dernier embarquement. (Namur) Coût: $50

www.parcsregionaux.org/parcs-regionaux/activites/ski-de-fond/

Saturday Cycling Rides - Randonnées vélo du samedi :

Gwen P. / Jacinthe B.
Saturday, Sept. 30th

Samedi 30 sept
Oka, Qc

Great cycling for all levels with splendid scenery. Optional pub stop after ride. Trips of varying lengths from 45 to 120 km.

IMPORTANT NOTICE:
DUE TO CONSTRUCTION AT THE USUAL MEETING PLACE, WE NOW MEET ON TUPPER WEST OF ATWATER.

Please print Cycling Trip Maps & Instructions and bring these documents with you.
A limited number of maps will also be available at the Atwater meeting point.

Contact Us: E-mail: __info@randonnee.ca__ tel: 514-359-6781

Oka, Qc.

Du plaisir garanti pour tous les niveaux dans de splendides paysages. Halte optionnelle dans une brasserie après la randonnée. Longueur des parcours entre 45 et 120 km.

RASSEMBLEMENT PRÉ-DÉPART SUR TUPPER À L'OUEST D'ATWATER
EN RAISON DE CONSTRUCTIONAU LIEU DE RASSEMBLEMENT HABITUEL,
SVP NOTEZ QU'UNE PAGE DE CARTES A ÉTÉ AJOUTE AU PDF JEUDI.
ASSUREZ-VOUS QUE VOUS AVEZ TOUTES LES PAGES.
APPORTER BEAUCOUP DE L'EAU PUISQU'IL VA FAIRE CHAUD SAMEDI.
Mark

Les fichiers PDF des cartes et instructions seront disponibles.
Prière de les imprimer et de les emporter avec vous lors de la sortie.
Une quantité limitée des cartes sera disponible au point de rencontre sur Atwater.

Contactez Nous: E-mail: __info@randonnee.ca__ tel: 514-359-6781