IMPORTANT : If two or more people are editing this page at the same time, it is possible that your edits

maybe overwritten. Please check back at a later time to make certain that your edits have been recorded. If not, please re-enter them.

Saturday Ski & Snowshoe trips - Ski et raquettes sortie du samedi :

Please check back on the day of the ski/snowshoe outing to verify all info. In case of bad weather, the trip may be postponed, cancelled or changed to another day or location.

Trip Leader/Coordonnateur de sortie Date

4 Mont-Orford
2017-02-04 Ed Sears
No change in destination. All trails are open and groomed. There are available seats for walk-ons at the last stop - Metro Namur(Harveys) price -$50

Pas de changement de destination. Toutes les pistes sont ouvertes et tracées.
Sièges disponibles sur l'autobus au dernier arrët -Metro Namur (Harveys) Prix $50

Saturday Rides - Sorties vélo du samedi :

Meet at Atwater and Tupper at 8:00 am for an 8:30 departure.

Please print Cycling Trip Maps & Instructions and bring these documents with you. A limited number of maps will also be available at the Atwater meeting point.

Contact Us: E-mail: info@randonnee.ca tel: 514-359-6781

Rencontre à 8h pour un départ à 8h30 au coin d’Atwater et Tupper. .

Les fichiers PDF des cartes et instructions seront disponibles. Prière de les imprimer et de les emporter avec vous lors de la sortie. Une quantité limitée des cartes sera disponible au point de rencontre sur Atwater.

Contactez Nous: E-mail: info@randonnee.ca tel: 514-359-6781

February 14th, 2017
Belinda Preziosi
RA Pub Social - http://randonnee.ca/event/2017-02-14-ra-party-social-etoh-brasserie/