Saturday Cycling Rides - Randonnées vélo du samedi :

Mark Brooker
François Perron
Saturday, Sept. 23rd

Samedi 23 sept
Sutton, Qc.

Some rides go over the border into Vermont to the beautiful Berkshire area or North Jay. Rolling hills on some routes and others have long climbs and steep descents. Bring your passport for the border. Trip lengths of 51, 55, 61, 72, 75 and 79 km.

IMPORTANT NOTICE:
DUE TO CONSTRUCTION AT THE USUAL MEETING PLACE, WE NOW MEET ON TUPPER WEST OF ATWATER.

Please print Cycling Trip Maps & Instructions and bring these documents with you. A limited number of maps will also be available at the Atwater meeting point.

Contact Us: E-mail: __info@randonnee.ca__ tel: 514-359-6781

Sutton, Qc.

Certains parcours à vélo traversent la frontière, dans le Vermont et la magnifique région autour des villages de Berkshire ou de North Jay. Des collines vallonnées sur certaines routes, et d’autres dont le trajet comporte de longues montées et des descentes abruptes. Apportez votre passeport pour passer la frontière. Longueur des parcours de 51, 55, 61, 72, 75 et 79 km.

AVIS IMPORTANT:
RASSEMBLEMENT PRÉ-DÉPART SUR TUPPER À L'OUEST D'ATWATER EN RAISON DE CONSTRUCTION AU LIEU DE RASSEMBLEMENT HABITUEL,

Les fichiers PDF des cartes et instructions seront disponibles. Prière de les imprimer et de les emporter avec vous lors de la sortie. Une quantité limitée des cartes sera disponible au point de rencontre sur Atwater.

Contactez Nous: E-mail: __info@randonnee.ca__ tel: 514-359-6781