IMPORTANT : If two or more people are editing this page at the same time, it is possible that your edits

maybe overwritten. Please check back at a later time to make certain that your edits have been recorded. If not, please re-enter them.

Saturday Ski & Snowshoe trips - Ski et raquettes sortie du samedi :

Please check back on the day of the ski/snowshoe outing to verify all info. In case of bad weather, the trip may be postponed, cancelled or changed to another day or location. This trip is CANCELLED.
La journée de la sortie, veuillez consulter le babillard pour information de dernière minute. En cas de mauvais temps ou manque de participants, la sortie pourrait être remise, annulée ou changée pour une autre date ou autre lieu. Cette sortie est ANNULÉE.

Trip Leader/Coordonnateur de sortie Date

see info below for Go with the Snow registration. Cancelled